reklama

Moje dištancovanie sa od fašistov, nacistov....

Nakoľko mi v poslednej dobe prichádza mnoho mailov ohľadom mojej, vraj fašistickej rétoriky, postojov a hlavne pripravovanej demonštrácie za ľudské práva, právo na slušný a bezpečný život, rozhodol som sa aj touto cestou vyjadriť svoje názory, postoje...napokon pre viaceré médiá som sa už niekoľkokrát vyjadril, že samozrejme, že som proti akýmkoľvek ideológiam potláčajúcim základné ľudské práva a slobody. Chodia  mi aj maily s vyhrážaním sa, varovaním a aby som zrušil protest ohlásený na 13. 10. v Bratislave. Zároveň dopĺňam moju reakciu na odkaz Michala Hvoreckého, ktorý uverejnil portál SME.sk na svojej titulnej stránke dňa 5. 10. 2012.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Obviňujú ma aj ľudia z mimovládnych organizácií, z tretieho sektora...dávnejšie som poprosil o pomoc, o radu Inštitút ľudských práv, keďže som videl ako bojujú za ľudské práva členiek ruskej skupiny Pussy Riot, chcel som sa s nimi poradiť, kde by som sa podľa nich ešte mohol obrátiť so žiadosťou o pomoc, na aké orgány, inštitúcie, keďže aj najvyšší predstaviteľ nášho štátu, premiér Robert Fico odmietol reagovať na moju žiadosť čo sa týka dodržiavania zákonov v Malackách. Dúfal som, že nám ILP pomôžu čo sa týka aj ľudských práv dlhoročne týraných, ponižovaných obyvateľov našej ulice. Na rozdiel od premiéra Fica mi odpovedali, že mi nemajú ako pomôcť, poradiť a zablokovali ma na ich stránke, podobne ako aj v minulosti organizácia Ľudia proti rasizmu, ktorým som dal návrh na spoluprácu ohľadom spojenia našich síl a usporiadania benefičného festivalu za dodržiavanie ľudských práv v SR... No zo všetkých MVO mi aspoň jediná poradila a to Generácia 89, že mám Rómom napiecť koláčiky, skúsiť za nimi zájsť a ospravedlniť sa im, vraj potom možno Rómovia prehodnotia ich postoj ku mne a že možno budeme aj dobrí susedia. Nuž, čakal som všeličo, ale takýto ironický výsmech ozaj nie!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže sa mi obrátili chrbtom samospráva, vláda ako aj mimovládne organizácie, rozhodol som sa zorganizovať demonštráciu v hlavnom meste, pretože už som ozaj vyčerpal všetky možnosti ako bojovať za svoje zakladné práva, za spravodlivosť, za vymožiteľnosť práva, za pravdu... Čo sa týka prípadných fašistov, nacistov alebo esesákov, ak tam prídu a budú hajlovať či ospevovať Hitlera, tak na to tu je polícia, policajti si majú plniť svoje povinnosti. Aj na protestoch "Gorila" sa objavili viacerí provokatéri alebo fašisti, no ja ich nedokážem zastaviť. Opakujem, už po tisíci krát, že som proti fašistickým a nacisticým ideológiám rovnako ako aj proti komunistickým. Najlepšie by bolo spýtať sa ľudí čo ma poznajú dlhé roky....napokon, žil som v Južnej Afrike, býval som jeden rok v hoteli, kde bývali aj černosi, Arabi, Indovia a iné národnosti, osem rokov som žil v Španielsku, ktoré považujem za svoj druhý domov a kde žijú snáď všetky národnosi sveta. Mám priateľov černochov, Arabov, latincov, Marokáncov, ba aj Číňanov, tak mi prichádzajú tie obvinenia z fašizmu a rasizmu ako maximálne stupídne, až smiešne. Žil som v Nemecku, kde si všetci vážia a ctia svoje zákony, ktoré platia pre všetkých rovnako....pýtam sa, prečo by to nemohlo platiť aj u nás, na Slovensku? Čo my sme menejcenní ako Nemci alebo? Podľa mňa, keďže to môže fungovať v Nemecku a iných štátoch EU, môže aj u nás. Samozrejme v prvom rade to musí chcieť naša vláda a parlament...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ohľadom odkazu pána Hvoreckého, okrem iného čo som mu verejne napísal, chcem doplniť, že reagoval značne povrchne. On odišiel z prenajatého bytu, mňa vyháňajú z vlastného domu do ktorého som investoval všetky moje financie... Pán Hvorecký radšej utiekol pred porušovateľmi zákonov (ako sám tvrdí, drogovými dílermi), takže to máme všetci pred porušovateľmi zákonov utekať zo svojich domovov? Čo sa týka mojho vstupu do strany Národ a Spravodlivosť, je to moja osobná vec. V minulosti som žiadal o pomoc predstaviteľov strán SMER, SDKU, KDH, SAS a inych, no odmietli mi pomôcť v boji za Spravodlivosť a dodržiavanie zákonov a okrem toho sú to strany prepojené s kauzou Gorila... Pomocnú ruku mi poskytla Anna Belousovova, ktorú som neskôr požiadal o vstup do strany NaS. Prečo som tam vlastne vstúpil? Chodilo mi a naďalej chodí mnoho mailov, kde ma zúfalí občania prosia o rady, o pomoc, pretože majú takisto peklo zo života kvôli neprispôsobivým asociálom, ich domy, pozemky sú nepredajné, znehodnotené. Týchto ľudí som úprimne ľutoval, vedel som čo prežívajú, naivne som si myslel, že mojim vstupom do politiky im nejako pomôžem...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj touto cestou chcem pozvať všetkých slušných občanov, aby prišli na náš protest. Vážení priatelia, nenechajte sa odradiť a podporte našu protestnú akciu. Pozývam všetkých politikmi okrádaných a klamaných občanov- živnostníkov, robotníkov, učiteľov, sestričky, študentov aj dôchodcov. Ukážme spoločne skorumpovaným politikom a asociálom, že nie sme len hlúpe stádo, ktoré potrebuhú len pred voľbami keď potrebujú náš voličský hlas. Príďte a spoločne sa postavíme za naše práva.
Pozvánka na facebooku- https://www.facebook.com/events/278158835617514/?ref=ts&fref=ts
S úctou a pozdravom Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu