reklama

Ďalšie "milé" prekvapenie na Družstevnej...

Zacítil som príšerný zápach, pozrel som sa spoza plota, zarazene pozerám čím ma zase nepríjemne prekvapili "nechcení" (podľa reportéra STV Adamca) osadníci. Na môj nový murovaný plot vyliali modrú farbu, niekto z osadníkov robí postojačky veľkú potrebu najradšej na môj plot, ale takisto aj na fasádu domu susedke, ktorá už piatym rokom sa dostane do svojho vlastného domu len v sprievode polícajtov. Nad množstvom ľudských výkalov či stovkách potkanov sa už ani nepozastavujem, napokon videli ich na vlastné oči desiatky politikov, ktorí zostali pri tom pohľade stáť v nemom úžase. Policajtov nevolám, keďže nežijem v Rakúsku, ani v Nemecku, ale bohužiaľ v bezprávnom Slovensku, pretože ako poznám malackých policajtov, ešte by obvinili mňa, že ja som si zničil svoj murovaný plot a zvalil som to na mnou diskriminovaných osadníkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

No políciu nevolám aj preto, pretože predtým nám osadníci modrým sprejom posprejovali fasádu domu graffiti, jeden nápis sa mi podaril prečítať - "vyje..ní gádžovia". Policajti mi oznámili, že keďže som nikoho neprichytil pri čine, spíšu to ako poškodzovanie súkromného majetku "neznámym páchateľom", nemôžem z toho činu vraj obviniť osadníkov. Ako sa osadníci dozvedeli, že som to oznámil na polícii, zohnali si dláta a podobé predmety a začali z fasády nášho domu vydlabávať a vysekávať tie urážlivé, protigádžovské nápisy, aby "vymazali" stopy svojich protizákonných konaní, čiže urobili nám ešte väčšie škody! Po cca. mesiaci som začul tupé zvuky ako pri vysekávaní do múrov....pozriem cez plot a malé cigánčence vysekávajú diery do nášho domu! Okamžite som si to začal mobilom filmovať, aby som mal konečne pre políciu dôkazy, že to nebol žiadny neznámy páchateľ, ale deti osadníkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okresný súd v Malackách dňa 15. 4. 2011 vydal súdny rozkaz 40-im osadníkom (ktorých do nášho susedstva, do hlinenej chatrče s jednou plesnivou izbou o rozlohe 3 x 4 metre presťahoval z obce Gajary krajský šéf SNS) o zákaze spaľovania akéhokoľvek gumového a iného odpadu, lakovaného a moreného dreva, ďalej sú povinní zamedziť šíreniu dymu a zápachu na susedné nehnuteľnosti. Ďalej im súd zakázal vypúšťať močovku, ľudské výkaly, odpadové vody z prania, z domácnosti na susedné pozemky ako aj zákaz vylievania močovky susedom na základy ich rodinných domov. Keďže odmietli si vybudovať žumpu, už piatym rokom kontaminujú pôdu, spodné vody. Okresný súd im ešte zakázal rozbíjať kovové predmety ako sú staré automobily, chladničky, práčky apod., ktoré im vozia občania Malaciek, pretože narúšajú neprestajným hlukom susedom ich základné ľudské práva. Zo začiaku k nim chodil na kontrolu súdny exekútor, ktorý mi povedal, že ak budú porušovať nariadenia súdu, môže im napariť pokutu až do výšky 30 000 eur. Samozrejme, že naďalej pálili a stále pália gumu, namorené drevo a porušujú všetky nariadenia súdu, pretože dobre vedia, že v Malackách sú jednoducho nepostihnuteľní, môžu si robiť doslova čo chcú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na pomoc im dokonca vyslali reportéra STV R. Adamca, ktorý mal za úlohu z neprispôsobivých asociálov vyrobiť nechcených, diskriminovaných, zlým, zlým, zlým Dobrovodským týraných neviniatok a naopak mňa mal slovenskej verejnosti predstaviť ako zločinca, fašistu, nacistu, ktorý s obľubou diskriminuje osadníkov, napriek tomu, že mám mnohých priateľov z rómskeho etnika. Dňa 4. 10. 2012 som spolu s predsedníčkou našej strany Národ a Spravodlivosť A. Belousovovou navštívil verejnú ochrankyňu práv J. Dubovcovú ohľadom niekoľkoročnej tolerancie porušovania zákonov SR samosprávou Malaciek, dlhoročným porušovaním základných ľudských práv atď. Aké však bolo moje prekvapenie, keď som sa dozvedel od študenta právnickej fakulty v Trnave, že mali besedu s ombudsmankou J. Dubovcovou na tému ľudské práva a keď sa jej spýtali na katastrofálnu situáciu na Družstevnej v Malackách, tak im neochotne odpovedala, že ona je tá, ktorá má chrániť menšinu, utláčaných, chudobných, teda osadníkov... Písal som jej viackrát, no neodpovedala mi dodnes, už to bude pol roka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mesto Malacky mi ponúklo iné bývanie, najprv mi ponúkli jednoizbový "byt" v malackom Luníku 9, ktorý sa od košického originálu ničím nelíši, potom mi ponúkli nebytový priestor v polyfunkčnej budove, do ktorého by som musel investovať minimálne 10 000 eur, aby sa tam dalo bývať, no zmluvu o prenájme mi dali len na 11 mesiacov! Čiže, ak by mi zmluvu po 11-ich mesiacoch nepredĺžili, kto mi vráti investované peniaze do toho nebytového priestoru?

Niekedy sa nad celou touto opovrhnutiahodnou zvrátenosťou zamýšľam, ako je to vôbec možné, či som nejaký pokusný králik, koľko znesiem, vydržím? Veď už dávno nie je doba pokusov na ľuďoch dr. Mengeleho! Takto arogantne, chrapunsky sa voči daňovému poplatníkovi nespráva žiadny štát na svete (pre pseudohumanistov...Severnú Kóreu považujem za najtotalitnejší štát).

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu