reklama

Prečo som sa rozhodol kandidovať za župana?

Päť rokov je tomu, čo som sa po dlhých rokoch vrátil zo zahraničia, obohatený o mnohé skúsenosti z iných štátov, spoznávaním nových ľudí, iných národov, preto ich často porovnávam s nami, s občanmi SR. Nikdy ma nejako obzvlášť nezaujímala politika, ale bohužiaľ vidím a na vlastnej koži pociťujem, čo je to arogancia moci, klamstvá politikov, čo je to nevymožiteľnosť práva, nefunkčnosť prokuratúry, súdov...práve tieto inštitúcie sa musia očistiť od korupcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Ak by totiž fungovali ako majú, v tom prípade by museli byť Gorily, Zlodeji (tunelári) odsúdení a potom by sa postupne očistili aj ostatné inštitúcie a úrady od podobných ľudí. Viem, že toto všetko viete a pýtate sa...a čo ďalej?

Som zásadový človek, no občas aj kompromisný, ale v prvom rade si ctím ozajstné ľudské, občianske a demokratické hodnoty. Som toho názoru, že občanom, ľuďom musia politici hovoriť pravdu a nech je akákoľvek, ale pravdu, nech každý vie na čom je alebo na čo sa má pripraviť. Mám rád vo veciach jasno, žiadne rozprávky o "istotách", keď dobre viem, že bohužiaľ niesú zrealizovateľné, jednoducho nedokázal by som sa po takýchto sľuboch pozrieť ľuďom do očí. Ja na rozdiel od ostatných kandidátov nesedím na viacerých stoličkách, som zamestnancom fabriky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozhodol som sa kandidovať len nedávno, sklamali ma aj pravicové strany, ktoré sa odlišujú od tých skutočných pravicových strán aj v tom, že si akosi priveľmi nectia občianske, demokratické hodnoty, skôr ich zaujímajú a sledujú svoje vlastné ciele, záujmy, občan ich bohužiaľ nejako obzvlášť nezaujíma...

Nemám milióny na kampaň, nebudem si kupovať voličov, ani rozdávať kvetinky či štrúdle, nestoja za mnou finančné skupiny, ani JaT či Penta. Nie som totiž na predaj, mňa si nekúpia, proste nemám taký charakter. Som otvorený človek, tak sa aj vyjadrujem, hovorím priamo k veci a aký je môj názor na politikov vo všeobecnosti? Politik musí slúžiť občanom, je totiž ich zamestnancom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kandidujem za normálnych, bežných ľudí (keďže som jedným z nich), môj vnútorný hlas, moje svedomie, moje srdce mi vraví...skús to.

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu