reklama

Prečo ľudia nechcú prísť o seriál Družstevná?

Budem úprimný. Dňa 4.1. ma napadla myšlienka, využiť kampaň na prezidenta SR a preto som oslovil viacerých kandidátov s následujúcou správou: Vážený pán X.Y., zatiaľ ešte nie som rozhodnutý koho budem voliť. Chcem sa Vás otvorene spýtať, ak by Vás občania zvolili za prezidenta, pomohli by ste terorizovaným obyvateľom Družstevnej, ktorí už dlhých päť rokov bojujú za právo na dôstojný a normálny život? Za svoje občianske a základné ľudské práva, ktoré sú im upierané? A ako? S pozdravom  Dobrovodský Oskar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Väčšina kandidátov moju otázku ignorovala, čo som aj očakával, hlavne od kandidátov Fica a Hrušovského. Príjemne ma svojou odpoveďou prekvapil Peter Osuský, ktorý nič nesľuboval, no s jeho rozsiahlou odpoveďou som sa úplne stotožňoval. Podobne, po dlhšej dobe reagoval aj pán Procházka a aj pán Kňažko, ale žiadne konkrétne riešenie nemali, ani žiadnu pomoc neponúkli, len konštatovali, že by bolo ozaj potrebné s tým niečo robiť.

Jediný kandidát a to pán Čarnogurský bol úplne stručný a len sa spýtal, či chceme reálnu pomoc a že v prvom rade musí spoznať situáciu na "mieste činu", čo chápem, keďže mnohé média sa snažia informovať účelovo a klamlivo o katastrofálnej situácii na Družstevnej, najmä po zmanipulovanej reportáži Roberta Adamca z STV, v ktorej sa snažil oklamať verejnosť a z obetí (mňa a mojich najbližších) sa snažil "vyrobiť" páchateľov. A naopak, 40 asociálov opísal ako úbohe obete, ktoré nám preto kakajú a cikajú pod oknami domu, lebo vraj som im nedovolil vybudovať si žumpu (paradoxne práve ja už päť rokov píšem sťažnosti na všetky možné inštitúcie, aby si vybudovali žumpu, keďže podľa zákona musí mať každý rod. dom žumpu). Nestačilo Adamcovi vysvetliť, že si bez povolenia postavili tri chatrče a to na cudzích pozemkoch, takže nejaká žumpa musí byť pre nich hračka. A napokon, ja som strojár, nepracujem na stavebnom úrade, takže povolenie som im nemohol vydať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale naspäť k p.Čarnogurskému....ako zbadal na vlastné oči dvor, z ktorého asociáli legálne vlastnia len 2/12, no využívajú ho pre seba komplet celý, keď zazrel tie skládky odpadu, aj toxického (z rozbitých mrazničiek, práčok, televízorov atd.), množstvá ľudských výkalov (40 osôb je už 5 rokov bez WC), lepeného nábytku, gumy, ktoré pália, premnožené potkany, šváby, ploštice (také niečo nemajú ani na Luníku IX)....okamžite sa rozhodol zájsť na okresnú prokuratúru a podať trestné oznámenie. V skratke, musím povedať, že za tie roky som tu ešte nezažil podobne razantne, rázne reagujúceho a konajúceho človeka, či už politika alebo právnika. Hovoril k veci, priamo, zaujímali ho fakty, argumenty, konkrétnosti, proste žiadne zbytočné rečičky. Musím priznať, že aj na môjho otca (má 82r.) svojimi otázkami, uvažovaním, reakciami urobil mimoriadne pozitívny dojem, proste môj otec má ozaj dobrý odhad na ľudí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale čo je podstatou tohto blogu? Odkedy nám ponúkol pán Čarnogurský ako jediný zo všetkých kandidátov na prezidenta právnu pomoc, odvtedy sa spustila priam neuveriteľná vlna nenávisti. Mám pocit, že ľuďom čo kritizujú pomoc pána J.Č, tak týchto ľudí asi najviac trápi, že možno prídu o svoj dlhoročný seriál, že prídu o "Jednoduchú Máriu" či "Farmu" facebooku. Majú tu svojich vysnívaných idolov - politikov, na ktorých nedajú dopustiť. Netrápi ich, že sú to zbabelci a zapredanci, pre ktorých občan SR znamená len obyčajné hov*o, ako sa vyjadril kamarát dotyčných politikov z Penty. Trápi ich, že sa niekto pokúša pomôcť spravodlivosti a občianskym právam obyvateľom Družstevnej, pričom si vôbec neuvedomujú, že dotyčný pán riskuje svoju povesť a obvinenia z fašizmu, nacizmu či extrémizmu. V mojich očiach pán Čarnogurský nie je zbabelec ako väčšina našich zapredaných, skorumpovaných politikov. Riskoval svoju kožu za komunistov a riskuje ju aj teraz, keďže sa postavil na našu stranu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K napísaniu tohto blogu ma donútili aj nechutné slovné útoky poniektorých ľudí, ktorých "trápi", napr. že kde bol pán Čarnogurský doteraz. Až 174 krát :?) som počas troch týždňov vysvetľoval, že J.Č. bol súkromnou osobou, teda advokát a prečo by mal v minulosti za nami chodiť a ponúkať nám právnu pomoc? Keď už, tak som ho mal o to požiadať ja. Prečo asi ostatní kandidáti nám odmietli podať pomocnú ruku? Pretože majú strach, že by ich vláda, väčšina politikov a mnohé médiá označili za extrémistov či esesákov, keďže by sa postavili na stranu spravodlivosti, práva, na stranu občianskych a ľudských práv....no a to ostatní kandidáti nebudú v dnešnej dobe predsa riskovať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver, nepoteším ani našich milých humanistov z niektorých mvo, pretože správa o právnej pomoci potešila aj Rómku Anežku Rafaelovú a jej rodinu, ktorá kvôli asociálom musela po 30-ich rokoch opustiť svoj zrekonštruovaný dom, ako aj svoj pozemok, ktorý jej totálne zdevastovali, zničili a dom, ktorý podľa odborníka z oblasti statiky zo SAV má následkom dlhoročného podmáčania močovkou a odpadovou vodou narušenú statiku sa musí zbúrať. Ešte chcem spomenúť, že so spomínanou rómskou rodinou sme mali veľmi priateľské susedské vzťahy....Rómka Anežka žiadala niekoľkokrát primátora Malaciek o prijatie, no za 5 rokov si bohužiaľ na ňu nielenže nenašiel čas, ale ani zo slušnosti jej neodpísal a dodnes ju ignoruje.

A ak sa ešte nájdu nejakí pochybovači čo sa týka asociálov, ktorých nám sem nasťahovala samospráva, za všetko hovorí krutý a reálny fakt, že sa od nich dištancuje samotné rómske etnikum a dokonca v rómskej osade Rómovia spísali petíciu, že v žiadnom prípade nedopustia ich prípadné presťahovanie do ich osady...

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu