reklama

Klamstvá splnomocnenca vlády P. Polláka.

Ako som už mnohokrát spomínal, som človek, ktorý znesie dosť, som nenáročný, priznám si chybu, ale som priam alergický na klamstvo. A keď sa jedná o verejne činnú osobu, tak tým dupľom. No a keď tá verejne činná osoba je človek, ktorému som ozaj veril, dôveroval....tak ma ide priam roztrhnúť ako som mu len mohol naletieť. Možno ako aj mnohých ľudí, ktorí naleteli na "istoty" v posledných parlamentných voľbách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V polovici augusta 2013 som po druhý krát navštívil spoločne s mojím otcom a JUDr. Vladimírom Gurtlerom z Košíc splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity Petra Polláka, ohľadom asociálov presťahovaných obcou Gajary do nášho susedstva v r. 2008. Pripomínam, že poslanec NR SR a zároveň splnomocnenec vlády ešte pred nástupom do novej funkcie, teda v septembri 2012 verejne deklaroval, že vyriešenie situácie s neprispôsobivými asociálmi na Družstevnej bude jeho prioritou, po vyriešení sa bude venovať ostatným problémovým lokalitám na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dohodli sme sa na troch variantách riešení:1. Splnomocnenec Pollák požiada Úrad vlády SR o možnosť zámeny nášho domu a pozemku za iný, adekvátny trhovej hodnote nášho domu pred príchodom asociálov do nášho susedstva a to kdekoľvek v bratislavskom kraji. 2. My poskytneme pozemok s inžinierskými sieťami, úrad splnomocnenca vlády SR poskytne stavebný materiál na vybudovanie nízkonákladových domov, ktoré si asociáli pod stavebným dozorom svojpomocne postavia. 3. Úrad splnomocnenca zistí, či ministerstvo vnútra alebo obrany nemá v lokalite Malaciek vhodný obývateľný objekt, kde by mohli byť asociáli presťahovaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dohodli sme sa na ďalšom termíne stretnutia a to dňa 4.9.2013. Termín sa blížil, splnomocnenec sa neozýval, tak som mu niekoľkokrát telefonoval, písal správy, zanechával odkazy jeho sekretárke, ktorá bola veľmi ochotná a vraj mu dá vedieť, aby sa mi ozval. Telefonoval som znova v októbri, decembri...a až teraz, v marci mi jeho stranícky kolega z OĽaNO Jozef Viskupič preposlal splnomocnencov mail plný zavádzaní a klamstiev....kopírujem: Jozef Viskupič, toto mi napísal Peter: "ahoj, riesenie, ktore ponukal Dobrovodsky, respektíve pozemok, ktory ponukol je nevyhovujuci. na predmetnom pozemku nie je mozne postavit nic. je bez infrastruktury. ja som sa s nim fakt chcel uprimne dohodnut avsak, ked mi dal poziadavku, ze na dalsom stretnuti 4.9. chce zobrat so sebou belousovovu, ktora mi vynadala, tak som to zastavil. neviem, co je z jeho strany uz politika. stale som hovoril a hovorim, ze bez mesta je tazke hladat riesenie. caf PP"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám svedkov, právnika Gurtlera, ako aj môjho otca, že som žiadnu takú požiadavku nepredostrel, teda, že na ďalšie stretnutie zavolám p. Belousovovú...a napokon ja nemôžem za to, že mu vynadala či čo. A čo ja s tým mám? Ja za to môžem alebo ako to pán splnomocnenec Pollák myslel? Čo sa týka pozemku, nie jeden, ale viacero pozemkov prichádzalo do úvahy a samozrejme aj s inžinierskými sieťami. Peter Pollák sa vždy vyhovára na mesto, teda MsÚ Malacky, ale pritom dobre vie, že primátor MA ako aj MsÚ MA nesúhlasia s presťahovaním asociálov z Družstevnej. Dokonca primátor protestoval aj proti navrhovanému presťahovaniu asociálov do rómskej osady, pretože tamojší Rómovia si ich neželajú za susedov a to kvôli ich opovrhnutiahodnému spôsobu a štýlu života, kvôli ich zvráteným zvyklostiam...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale najpodstatnejšie z celej tejto nechutnej situácie je krutý fakt, že namiesto riešenia hrozného stavu zákony SR porušujúcich asociálov na Družstevnej sa splnomocnenec Pollák vyhovára na p. Belousovovú, že mu vynadala, že som neposkytol adekvátny pozemok a preto to odmieta riešiť! Prečo potom sľuboval, že Družstevná bude jeho prioritou a že to dá do poriadku?! Potrebuje SR takéhoto splnomocnenca vlády, ktorý si neplní svoje povinnosti a verejne, bez hanby zavádza verejnosť a klame? Nemal by radšej opustiť kreslo splnomocnenca a prenechať funkciu schopnejšiemu a pravdovravnému človeku?

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu