reklama

Môj pohľad na 17. November?

V CCCP začala ešte v r. 1986 Perestrojka, ale v ČSSR si to súdruhovia akosi nevšímali (vtedy si okrem súdr. Fica, aj súdr. A. Kiska podal prihlášku na kandidáta do KSS, čiže súhlasil so vstupom vojsk VZ v r. 1968 na naše územie).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V ČSSR všetko pokračovalo po starom, žiadna "prestavba" sa nerealizovala a ja ako drzý, nevychovaný študent (strapatý punker) som začal mať problémy na strednej, keďže som tvrdil, že je otázkou času, kedy komunisti padnú, že sa ten režim isto zrúti. Neskôr, v mojom prvom zamestnaní, keď som roztrhal prihlášku na kandidáta do KSS, zrazu som mal neodôvodnene krátené prémie atď.

Keďže v štátoch R.V.H.P. nastali v r. 1989 "revolúcie", očakával som, kedy to vypukne aj u nás. U nás akoby sme zaspali, ale napokon prišiel ten 17. November a aj ja som chodil v tých mrazoch vyrevovať "to je ono!", "v jednote je sila", štrngal som kľúčmi, pričom som si neuvedomoval, že vlastne aj ja napomáham ŠtB-áckemu prevratu a neskorším gorilám, zlodejom, ktorých hlavným cieľom bolo rozkradnúť štát, previezť majetok pracujúceho ľudu (KSČ) do rúk tvoriacej sa oligarchie a finančných skupín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Základ bol ten, že sa rúcal komunistický režim v ZSSR, ako aj odchod sovietskych vojsk z nášho územia, takže tie obavy z nejakého opakovaného zásahu vojsk VZ, či ľudových milícií alebo ŠtB (ktorá vlastne ten prevrat zrealizovala) bol nereálny. Dnes, keď porovnám oba režimy, tak ten dnešný je zákernejší, chrapúnskejší, dnes sa ľudia boja omnoho viac povedať niečo nahlas ako kedykoľvek predtým, dnes žijú ľudia v obavách čo bude zajtra, boja sa, že ich prepustia z práce a zoberú im byt, keďže nesplatili úžernícku splátku...

Okrem iného, od tohto dátumu sa začali porušovať občianske e ľudské práva obyvateľov SR ako na bežiacom páse, začali sa používať dva metre na občanov a z neprispôsobivých asociálov sa stali právne nepostihnuteľné, nedotknuteľné osoby, priam slovenský národný klenot.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale najfaktickejší, najreálnejší obraz dnešnej zločineckej Slovenskej republiky je vidieť na sedem rokov trvajúcom terore obyvateľov Družstevnej v Malackách, to je ten skutočný symbol "demokracie" a "slobody" čo nám daroval ten 17. November....

https://www.youtube.com/watch?v=k5nstOSiMAQ

Oskar Dobrovodský

Oskar Dobrovodský

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som človek po ktorom sa vyžaduje, aby predal pod cenu náš dom, náš majetok, aby som zatvoril oči pred nespravodlivosťou, pred porušovaním zákonov SR, nevymožiteľnostou práva a pridal sa k mlčiacej väčšine. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu